NUDNY DZIEŃ... #1
Takim nagłówkiem niejednokrotnie będę zaczynać kolejne wpisy. Skoro codziennie mam dawać tu notki...
A więc? No cóż... Jeżeli chodzi o szkołę, to nic nowego.
Jutro sprawdzian z Biblii z języka polskiego. O bosh... Nie przeżyję.
Za to przyszły tydzień nieco luźny i zabawny. We wtorek chrzest kotów, w środę - wyjazd do Poznania do teatru. Nasza wychowawczyni jest niezwykła. Sam spektakl zaczyna się o godzinie 19.00, a my jedziemy z rana. Byle żeby lekcji nie było, jak sama powiedziała xD
No i ten no... Zbliżam się do końca pisania jednego z najlepszych rozdziałów Iron Mana. Ten owy rozdział tak super mi się pisało, tak szybko...
Ale zanim jego publikacja, to jeszcze jakieś 5-6 rozdziałów wcześniej trzeba dodać.
Jakieś pomysły na tytuły? :D
Żartuję. Ja jestem przygotowana. Mam wielki skoroszyt i tam wszystko sobie pięknie, ładnie, w wolnych chwilach zapisuję.
Jeszcze trzeba dodać coś w Sekrecie, bo na to to chyba wiele osób czeka, ale po komentarzach nie widać... :(
W przyszłej notce podliczam wszystkie moje skarby ze Stalą Gorzów w roli głównej.
A póki co to nawet udany sezon miałam... 5/9 meczy zaliczonych. W tym 3 ligowe mecze: z Toruniem, Częstochową i Zieloną Górą, a potem półfinał również z Zieloną i finał z Lesznem WYGRANY!!!!!!!!!
Jednak najlepszy sezon był w 2012 roku <3
8 meczy na 9... Bezcenne ♥
PS: Głupie zadanie na informatyce: zrobić książkę z kilkunastoma stronami. Jak do cholery!? :(
O to wy macie inne obyczaje w liceum. U mnie chrzestu nie ma , a zadania mogą być wszelakie. Fajnie tak czytać notki takie real życia . Dobrze że codziennie bo chociaż jest co czytać w oczekiwaniu na rozdziały u cb ;)
OdpowiedzUsuńunprotected-colia.blogspot.com
PS: Zazdroszczę ci, bo nie musisz mieć 10 godzin polskiego. A uwierz mi to wykańcza mózg . Nic ino spać :D